- Послуга: SEO-просування сайту
- Тематика: Інтернет-магазин швейного обладнання
- Регіон: Великобританія (можлива доставка по Європі)
- Період просування: з 1 жовтня 2018 дотепер
- Посилальна маса до початку робіт: 9 посилань
- Контент: практично не було
Сайт інтернет-магазину не був оптимізований для пошукових систем. Замовник тільки замовляв послугу контекстної реклами, яка досить дорого обходилася. З сайту абсолютно не було продажів, тільки через прямі заходи.
Завдання, які стояли перед нами:
- Збільшити кількість відвідувачів з пошукових систем
- Збільшити кількість замовлень через сайт
Отже, ми приступили до вирішення поставлених завдань.
Що було зроблено:
- Проведено аналіз ніші з продажу швейного обладнання в Великобританії
- Розроблено стратегію для просування ресурсу
- Проведено технічну оптимізацію
- Складено величезний блок доробок сайту по юзабіліті і комерційним показниками
- Зібрано семантичне ядро
- Впроваджена внутрішня оптимізація сайту
- Розроблено стратегію лінкбілдінгу
- Написано релевантний контент в блог, а також для основних категорій товарів
Найголовніше: опрацьовані сторінки категорій товарів і сторінки кінцевих товарів з точки зору юзабіліті і комерційних чинників ранжирування.
Опрацювання сторінок категорій
- налаштовані ЧПУ
- додані оптимізовані тексти з маркованими списками, фото і відео контентом
- видалили картинку після головного заголовка, яка займала місце в першому екрані
- прибрали спливаючу анімацію при наведенні на превью товарів (особливо незручно було переглядати з мобільних пристроїв)
- опрацьована внутрішня перелінковка
- доданий блок з останніми відгуками про товари розділу
- виведено в окремий блок переглянуті товари
- додано блок із інформацією про доставку в інші країни
Так виглядала категорія товарів до робіт | Так виглядає категорія після проведенних робіт |
Опрацювання сторінок товарів
- Додана мікророзмітки для підвищення привабливості сніпета
- Налаштовані ЧПУ
- Заміна описів товарів на унікальні
- Виділення технічних характеристик в окремий блок
- Додано блок з короткою інформацією про оплату і доставку
- Додано блок “Схожі товари” та “Також купують”
- Додано блок з інформацією про доставку в інші країни
Сторінка товару до робіт | Сторінка товару після проведенних робіт |
Яких результатів вдалося досягти
Покращилися позиції сайту за запитами:
було-в ТОП-3 2%, в ТОП-10 8%, в ТОП-30 20%
стало- в ТОП-3 7%, в ТОП-10 24%, в ТОП-30 61%
Основна частина замовлень (близько 80%) здійснюється через переходи з пошукових систем
Підсумок: замовник задоволений результатами. В даний момент сайт очікують технічні доопрацювання, розширення семантичного ядра і збільшення кількості цільових сторінок. Також надано рекомендація для розширення асортименту товарів на сайті.