Кейс seo-просування сайту швейного обладнання під Великобританію

Оприлюднено
  • Послуга: SEO-просування сайту
  • Тематика: Інтернет-магазин швейного обладнання
  • Регіон: Великобританія (можлива доставка по Європі)
  • Період просування: з 1 жовтня 2018 дотепер
  • Посилальна маса до початку робіт: 9 посилань
  • Контент: практично не було
Это изображение имеет пустой атрибут alt; его имя файла - main-sewing2.jpg

Сайт інтернет-магазину не був оптимізований для пошукових систем. Замовник тільки замовляв послугу контекстної реклами, яка досить дорого обходилася. З сайту абсолютно не було продажів, тільки через прямі заходи.

Завдання, які стояли перед нами:

  • Збільшити кількість відвідувачів з пошукових систем
  • Збільшити кількість замовлень через сайт

Отже, ми приступили до вирішення поставлених завдань.

Що було зроблено:

  • Проведено аналіз ніші з продажу швейного обладнання в Великобританії
  • Розроблено стратегію для просування ресурсу
  • Проведено технічну оптимізацію
  • Складено величезний блок доробок сайту по юзабіліті і комерційним показниками
  • Зібрано семантичне ядро ​​
  • Впроваджена внутрішня оптимізація сайту
  • Розроблено стратегію лінкбілдінгу
  • Написано релевантний контент в блог, а також для основних категорій товарів

Найголовніше: опрацьовані сторінки категорій товарів і сторінки кінцевих товарів з точки зору юзабіліті і комерційних чинників ранжирування.

Опрацювання сторінок категорій

  • налаштовані ЧПУ
  • додані оптимізовані тексти з маркованими списками, фото і відео контентом
  • видалили картинку після головного заголовка, яка займала місце в першому екрані
  • прибрали спливаючу анімацію при наведенні на превью товарів (особливо незручно було переглядати з мобільних пристроїв)
  • опрацьована внутрішня перелінковка
  • доданий блок з останніми відгуками про товари розділу
  • виведено в окремий блок переглянуті товари
  • додано блок із інформацією про доставку в інші країни
Так виглядала категорія товарів до робіт Так виглядає категорія після проведенних робіт

Опрацювання сторінок товарів

  • Додана мікророзмітки для підвищення привабливості сніпета
  • Налаштовані ЧПУ
  • Заміна описів товарів на унікальні
  • Виділення технічних характеристик в окремий блок
  • Додано блок з короткою інформацією про оплату і доставку
  • Додано блок “Схожі товари” та “Також купують”
  • Додано блок з інформацією про доставку в інші країни
Сторінка товару до робіт Сторінка товару після проведенних робіт

Яких результатів вдалося досягти

Рост трафика из поисковых систем (вначале работы было 209 посетителей за месяц, сейчас – более 850)

Покращилися позиції сайту за запитами:

Зростання позицій:
було-в ТОП-3 2%, в ТОП-10 8%, в ТОП-30 20%
стало- в ТОП-3 7%, в ТОП-10 24%, в ТОП-30 61%

Основна частина замовлень (близько 80%) здійснюється через переходи з пошукових систем

Підсумок: замовник задоволений результатами. В даний момент сайт очікують технічні доопрацювання, розширення семантичного ядра і збільшення кількості цільових сторінок. Також надано рекомендація для розширення асортименту товарів на сайті.